Nedenfor finder du vores oftest stillede spørgsmål og svar. Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os ved at sende en e-mail til info@green2green.dk eller ring på 86114955.
green2green blev etableret den 1. januar 2003 af Peter Grinsted. Et velkendt ansigt i golfbranchen i Danmark, med mange års erfaring bag sig. Inden opstarten af green2green var Peter administrerende direktør for Himmerland Golf & Country Club A/S, der på daværende tidspunkt havde sit eget golfrejsebureau – Himmerland Golf Tours / Larsen Golf Tours.
I dag arrangerer green2green fleksible golfrejser til hele verden, for individuelle rejsende og grupper. Vi skræddersyr alle rejser, og gerne ned i mindste detalje.
Vi er medlem af Rejsegarantifonden - nr 1536:
Vi er PGA of Denmarks officielle rejsepartner:
Afbestillings- og rejseforsikring
Hos green2green kan vi hjælpe dig med at tegne både årsrejseforsikring og årsafbestillingsforsikring, og såfremt dette ønskes, er prisen herfor et tillæg på vores rejser.
Vær opmærksom på at du allerede kan være dækket af en rejse- eller afbestillingsforsikring via dit indboforsikringsselskab, kreditkort eller lignende – bemærk dog venligst, at der kan være forskelle i forsikringsdækningen.
Efter d. 1. august 2014 skal man ALTID medbringe det blå sundhedskort ved rejser inden for EU/EØS eller i Norge, Island, Liechtenstein og Schweiz. Det blå sundhedskort dækker ikke hjemtransport og evt. behandling på private hospitaler/klinikker, men giver ret til offentlig behandling svarende til den behandling, som gives til borgerne i det pågældende land. Egenbetaling kan derfor forekomme. Evt. behandling på privathospital/klinik samt inddækning af mulig egenbetaling kan sikres ved at tegne en rejseforsikring.
Årsrejseforsikring
Vi anbefaler altid, at man har en rejseforsikring og vi samarbejder på området med Europæiske ERV.
Læs mere og tilkøb din rejseforsikring her.
Årsafbestillingsforsikring
Du kan tegne en afbestillings- eller årsafbestillingsforsikring gennem Europæiske ERV.
Vær opmærksom på at du allerede kan være dækket af en rejse- eller afbestillingsforsikring via dit indboforsikringsselskab, kreditkort eller lignende. Vær dog opmærksom på, at der kan være forskelle i forsikringsdækningen.
Læs mere og tilkøb din rejseforsikring her.
Hvordan betaler jeg med kort?
Depositum skal betales senest 3 dage efter den bestilte rejse. Når du betaler depositum, accepterer du samtidig vores rejsebetingelser. Den endelige betaling skal være os i hænde senest 60 dage før afrejse.
Du kan vælge at betale med kort på tre forskellige måder:
1. Betal med kort online ved booking
Når du er færdig med din booking, kan du direkte vælge at betale for din rejse i sidste bookingtrin. I den reservationsbekræftelse, du modtager, når du bestiller din rejse, er der et direkte link til mine bookinger.
2. Betal med kort via vores hjemmeside på et senere tidspunkt
Hvis du ønsker at betale din rejse online via vores hjemmeside, skal du gå til mine bookinger i toppen af siden. Bemærk venligst, at du skal indtaste dit bookingnummer eller din e-mailadresse samt den adgangskode, der blev sendt til dig ved reservationen. Det er muligt at opdele din betaling ved at klikke på "andet beløb" på betalingstidspunktet.
Ved betaling med Visa/Dankort skal du være opmærksom på, at der på de fleste Visa/Dankort er et maksimum på 25.000 kr. pr. løbende 7 eller 30 dage (Afhængigt af aftale med kortudsteder). Det gælder uanset, om du bruger kortet i udlandet, i en webshop eller i en dansk butik. Dette gælder også for Mobilepay, såfremt det er sat op med dit Visa/Dankort.
3. Betal med kort over telefonen
Af sikkerhedsmæssige årsager håndterer vi ikke kortoplysninger over telefonen, men ønsker du hjælp til din kortbetaling, er du velkommen til at ringe til os på 86114955.